• Az Ön kosara üres.

Információk

Vállalkozásunk alapadatai

Varga Edina Éva egyéni vállalkozó

adószám: 48929754-2-24

nyilvántartási szám: 58812288

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Számlaszám: 11733003-27324958

E-mail cím: agynemubolt@gmail.com

Telefonszám: 66/324-763; vagy: 30 237-22-28



Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza agyvagy.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.


2. A Szolgáltató
Név: Varga Edina Éva egyéni vállalkozó
Székhely: 5600 Békéscsaba, Illésházy utca 1/6
Képviselő neve: Varga Edina Éva egyéni vállalkozó

Adószám: 48929754-2-24

Nyilvántartási szám: 58812288

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Számlaszám: 11733003-27324958

E-mail cím: agynemubolt@gmail.com

Telefonszám: 66/324-763; vagy: 30 237-22-28


3. A honlapon folytatott tevékenység
3.1 Termékkör
Oldalunkon webárúház üzemeltetését végezzük. Termékpalettánk legfőbb célcsoportja a lakástextíliák, ágyneműk, egyéb termékek. Emellett ágyneműk, paplanok, párnák, lepedők, plédek és gépi hímzés, stb.


3.2 Termék leírások, és fotók
A webáruházunkban található összes terméknél igyekszünk teljes körű leírást készíteni, valamint lehetőségünk szerint minél több nagy felbontású képet csatolni. Az ágyneműhuzatokról készült képek egyes esetekben a forgalmazó, gyártó által a csomagoláson közölt borítókép, ami így csak tájékoztató jellegűek, mintabelli eltérések lehetnek, valamint az eltérő számítógép konfigurációk, de leginkább a
monitorok szín teljesítménye miatt sajnos előfordulhat olyan helyzet, hogy a kép színvilága, eltérhet a valóságtól. A gyártók, forgalmazók által hibásan közölt termékfotókból eredendő hibákért, eltérő mintázatokért felelősséget nem tudunk vállalni. Ebből adódóan, ha esetleg nem biztos a pontos színárnyalatban, kérjük, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot, a Kapcsolat menüpont alatt.


4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem
közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.


4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!


5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés. A „Termékeink” menüpontra kattintva a benne szerelő termékek listája látható. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A választott termék a „Kosárba teszem” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként kötelező a regisztráció és a belépés. A regisztrált vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: név, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím. ÁFÁ-s számla kérelem esetén az adószámot kérjük megadni. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A
sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.
 

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor véglegesítheti rendelését. Erről e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.


5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.


5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók
jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.


A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. Eladó tájékoztatja a Vásárlót, hogy amennyiben a megrendelt terméket - anélkül, hogy jogszabály alapján fennálló elállási szándékát
közölné - nem veszi át, úgy azzal szerződésszegést követ el.


5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.


5.6. Fizetés
5.6.1. Előre utalás
Előre utalás esetén, egyeztetést követően az általunk megadott számlaszámra lehet átutalni a megrendelt termék és a hozzá tartozó szállítási díjat, egyben.


5.6.2. Utánvét
Utánvétes rendelés esetén, a kézbesítéskor a kézbesítést végző szállítónak elegendő kifizetni a termék árát, valamint a hozzá tartozó szállítási díjat, egyben.


5.6.3 Bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetés lehetséges, amennyiben a Magyar Posta Zrt. szállítója juttatja el a küldeményt a Vásárlónak. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.

 


5.7. Átvételi lehetőség, szállítás
5.7.1. MPL Csomagküldő szolgálat
Csomagjainkat az MPL csomagküldő szolgálat szállítja ki. Feladás előtt szükség esetén egyeztetünk telefonon a vásárlóval, hogy előreláthatólag mikor érkezhet meg a csomag. Itt esetlegesen van lehetőség még másik cím megadására (pl.: munkahely, iskola, szomszéd, rokon). A szállítási idő maximum 2 munkanapot vesz igénybe. A kézbesítés munkanapokon történik, 8 és 17 óra között.
 

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. A csomag pontosan nyomon követhető a feladás után megküldött ragszámmal, a Magyar Posta hivatalos oldalán. Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a csomagszállítótól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék csomagszállítótól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.


Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!


A szállítási határidő a vásárlástól számítva 3-5 munkanapot vehet igénybe. Esetleges készlethiány, nem szállítható termék (pl. hibás,sérült, csomagolás előtt derül ki) esetén minden esetben ezt telefonon jelezzük a vásárló felé, valamint a lehetséges következő szállítási időről tájékoztatjuk, vagy további lehetőségekről. Szükség esetén e-mailben is tájékoztatjuk a Vásárlót.


A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb 30 napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.


5.7.2 Szállítási díjak
A szállítási költség rögzített: 3.000.- Ft. Amennyiben a rendelési érték meghaladja az 50.000,-Ft-ot, úgy a szállítási költségtől eltekintünk.


6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó). A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.


Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például telefonon, postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozatmintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a
Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató telefonon, vagy e-mailben visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül,
de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.


Amennyiben az elállási szándék jelzése után 14 napon belül nem kerül visszaküldésre (igazoltan) a vásárolt termék, abban az esetben a Vásárló úgy tekinthető, hogy nem élt elállási szándékával és a terméket megtartja. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést
mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.


6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
 

7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.


A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Első körben kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Második körös szavatossági jogok szerint akkor kérhető, ha:
Az eladó nem végezte el a kijavítást, vagy a kicserélést, vagy ezek megtörténtek, azonban nem teljesítette az alábbi feltételeket:

Az eladónak saját költségén kell a kicserélt áru visszavitelét biztosítani.

A teljesítés hibája olyan mértékű, hogy azt azonnali árleszállítás vagy a létrejött adásvételi szerződés megszüntetését indokolja. Az Eladó nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy ésszerű határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja szerződésszerűvé tenni.


Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve,
ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő 12 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő 12 hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.


7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két  éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:


a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba;
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető;
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.


7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező 2021. évtől sávosan 1 és 3 év között változik. Ennek mértéke:

  • 100.000 Ft alatt: 1 év,
  • 100.001-250.000 Ft között 2 év
  • 250.000 Ft felett pedig 3 év,

 

amelynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után
keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. A szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint a jogszabályon alapuló kötelező jótállás. Az új jogszabályi változások szerint, a kötelezően vállalt sávos jótállási időbe eső termékek javításakor, 15 napon belüli javítási időre kell törekedni. Amennyiben ezen időn belül a termék nem javítható, úgy a fogyasztót legkésőbb a 15. napon értesítjük. Amennyiben
a termék 30 napon túl javítható, úgy 8 napon belül a vállalkozás vagy cseréli a terméket, vagy a vételárat visszafizeti. Amennyiben egy termék a jótállási időn belül harmadik javítás után is ismételten meghibásodik, szintén kérheti a fogyasztó a termék cseréjét vagy a vételár visszafizetését. (amennyiben a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozással kijavítani vagy mással kijavítani) A jótállás érvényesítéshez, nem szükséges az eredti csomagolás megléte. A jótállási igény érvényesíthető a vállalkozás részére történő megküldése, vagy visszavitele esetén, a székhely, telephely, fióktelep, vagy javítószolgálatnál.


7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Varga Edina Éva egyéni vállalkozó

Levezési cím: 5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 13. II. emelet 202.

 

E-mail cím: agynemubolt@gmail.com

Telefonszám: 66/324-763; vagy: 30 237-22-28;


7.5. Termékek visszaküldése
Amennyiben egy vagy több termék visszaküldésre kerül a webáruház tulajdonosának (bármilyen okból), az csak is hagyományos, normál postai, vagy futár csomagként köteles a webáruház üzemeltetője átvenni.
Portósan küldött (vagy utánvétellel kombinált) csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy szavatossági feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.


8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


Név:

Varga Edina Éva egyéni vállalkozó

E-mail cím: agynemubolt@gmail.com

Telefonszám: 66/324-763; vagy: 30 237-22-28;

 

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a
Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.


Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 25 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.


8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
  • Bírósági eljárás kezdeményezése,
  • Online vitarendezési platform


8.3. Békéltető testületek elérhetősége megyénként


Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
**********************************************

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
**********************************************
Békés vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
**********************************************
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
***********************************************
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
***********************************************
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
************************************************
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
************************************************
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
************************************************
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
************************************************
HevesVármegyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
************************************************
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
 

************************************************
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
*************************************************
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
*************************************************
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
*************************************************
Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
*************************************************
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
*************************************************
Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
*************************************************
Vas Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
*************************************************
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)
Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)
*************************************************
Zala Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
 


8.4. Online vitarendezési platform
A platform itt elérhető. Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely egyetlen belépési ponton keresztül megközelíthető azon fogyasztók és kereskedők számára, akik online ügyletekkel kapcsolatos vitáikat bírósági eljáráson kívül kívánják rendezni. Az online vitarendezési platform általános tájékoztatást nyújt a fogyasztók és kereskedők között online adásvételi és szolgáltatási szerződések kapcsán felmerült jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezéséről. Lehetővé teszi a kereskedők és fogyasztók számára, hogy panaszaikat az Unió intézményeinek hivatalos nyelvein rendelkezésre álló elektronikus űrlapon nyújtsák be, csatolva a kapcsolódó dokumentumokat. A platformnak a panaszokat az adott vitában hatáskörrel rendelkező alternatív vitarendezési fórumhoz kell továbbítania.


8.5 Illetékes fogyasztóvédelmi hatóságok
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.


9.1.1 Hibás árak
Olyan esetekben amikor az eladó a termék árat hibásan tünteti fel, és azután megrendelés érkezik az árura, azonban a szerződés még nem kötöttek a felek, úgy az eladó az ÁSZF szerinti "Hibás ár eljárás" pontja szerint jár el.


9.1.1.1 Eljárás hibásan feltüntet ár esetén
Egyértelműen hibásan feltüntetett árnak minősül:
Extrém magas akciós ár (pl.: 50-90%, kivétel ez alól, ha kifejezetten a termék oldalon közölt egyéb okok miatt, ami lehet csomagolás sérült, újra csomagolt, hibás stb.)


0,-Ft-al feltüntett ár


A hibás ár feltüntetése esetén az a vevő részére az eladó felajánlja az áru valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, amely információ tudatában a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az árut, vagy arra nem tart igényt, és minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül a rendelését lemondja.


9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.


9.3. Adatvédelmi szabályzat
A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a weboldalon elérhető „Adatvédemi szabályzat&rdqu

 

Letölthető ASZF dokumentum



Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató


Adatkezelő megnevezése, és elérhetősége
Adatkezelő neve: Varga Edina Éva egyéni vállalkozó (továbbiakban: Adatkezelő)
Adatkezelő postai levelezési címe: 5600 Békéscsaba, Illésházy utca 1/6
Adatkezelő e-mail címe: vagyagy@gmail.com
Adatkezelő mobiltelefonszáma: 66/324-763; 30 237-22-28
Webáruház címe: www.agyvagy.hu

 

Adatvédelmi nyilatkozat
Jelen oldalon található adatvédelmi nyilatkozat tartalmazza a www.agyvagy.huáltal kezelt személyes adatokra vonatkozó teljes
körű tájékoztatást, az egyes adatkezelések során közölt adatok körét, időtartalmát, és a közölt fél pontos megnevezését,
elérhetőségét. Az oldalon történő böngészés során nem szükséges adatok megadása, azonban vásárlás során, első alaklommal,
adatok megadása szükséges, melynek célja lentebb részletesen megtalálható.


A cookie-k által használt adatokkal kapcsolatos tájékoztatás
A cookie-k tevékenysége, jelentés:
Az adatkezelő az oldalon cookie-kat, más néven „sütiket” használ. A cookie-k egy a felhasználó böngészője által egy bizonyos véletlenszerű számokból és betűkből álló adatsort küld el a holnapra, abból a célból, hogy bizonyos beállításokat rögzítésen, azzal a céllal, hogy ön számára megkönnyítse a honlap használatát, valamint statisztikai adatokat gyűjtsön. Ezen cookie adatok semmilyen személyes információt nem tartalmaznak (pl.: e-mail cím, telefonszám,stb.), általuk nem lehetséges azonosítani a felhasználót. A
cookie-k típusától függően, az oldal bezárása után automatikusan törlődnek, vagy néhány típus hosszabb időre tárolásra kerül számítógépén. A felhasználó böngészőjétől függően saját magának is van lehetősége a számítógépén tárolt cookie-k törlésére, ezt azonban csak is a felhasználó tudja elvégezni.


A cookie-k (sütik) jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét és információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelőzései jelentik. Az ön hozzájárulása, az adatkezelési jogalap, azaz az Infotv. 5. § (1) bekezdés A) pontjával.


Az adott cookie adattárolási idötartama, bővebb információ elérhető itt:
Google általános cookie tájékoztató: https://www.google.com/policies/technologies/types/


Google Analitycs tájékoztató: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage?hl=hu


Facebook tájékoztató: https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen


A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az Ön hozzájárulása.


A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k:
Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.


A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k:
Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.


Harmadik fél által elhelyezett cookie-k (analitika)
Google Adwords cookie Amikor valaki meglátogatja az oldalunkat, a látogató cookie-azonosítója hozzáadódik a remarketinglistához. A Google cookie-kat – például a NID és SID cookie-kat – használ a Google-termékekben, így például a Google Keresésben látható hirdetések testreszabásához. Az ilyen cookie-kat például arra használja, hogy megjegyezze az Ön legutóbbi kereséseit, az egyes hirdetők hirdetéseivel vagy a keresési eredményekkel való korábbi interakcióit, továbbá a hirdetők webhelyein
tett látogatásait. Az AdWords konverziókövetés funkciója cookie-kat használ. A hirdetésből eredő értékesítések és egyéb konverziók követésére cookie-kat ment a felhasználó számítógépére, amikor az adott személy egy hirdetésre kattint. A cookie-k néhány gyakori alkalmazási módja: a hirdetések kiválasztása annak alapján, hogy mi a releváns az adott felhasználó esetén, a kampányok teljesítményéről szóló jelentések tökéletesítése, és a felhasználó által már megtekintett hirdetések megjelenítésének elkerülése.


Google Analytics cookie: A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít a weboldalak és alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről. A szolgáltatás cookie-kat használhat, hogy információkat gyűjtsön és jelentést készítsen a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics által használt fő cookie a „__ga” cookie. A webhelyhasználati statisztikai adatokból készülő jelentések mellett a Google Analytics – az előbbiekben ismertetett néhány hirdetési cookie-val együtt – felhasználható arra is, hogy relevánsabb hirdetéseket jelenítsünk meg a Google-termékekben (például a Google Keresésben) és szerte az interneten.


Remarketing cookiek-k: A korábbi látogatók vagy felhasználók számára a Google Display Hálózaton található egyéb webhelyeken való böngészés, illetve termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos kifejezések keresésekor jelenhetnek meg Munkamenet cookie: Ezek a sütik a látogató tartózkodási helyét, a böngésző nyelvét, a fizetés pénznemét tárolják, élettartamuk a böngésző bezárása, vagy maximum 2 óra.


Mobil verzió, design cookie: Érzékeli a látogató használt eszközt, és mobilon átvált teljes nézetre. Élettartama 365 nap.
Cookie elfogadás cookie: Az oldalra érkezéskor a figyelmeztető ablakban elfogadja a cookiek tárolásáról szóló nyilatkozatot. Élettartama 365 nap.


Facebook pixel (Facebook cookie) A Facebook-képpont olyan kód, amelynek a segítségével a honlapon jelentés készül a konverziókról, célközönségek állíthatók össze, és az oldal tulajdonosa részletes elemzési adatokat kap a látogatók honlap használatáról. A Facebook pixel segítségével a weboldal látogatóinak személyre szabott ajánlatokat, hirdetéseket jeleníthet meg a Facebook felületén. A Facebook adatkezelési szabályzatát itt tanulmányozhatja: https://www.facebook.com/privacy/explanation


Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat:
Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
Mozilla: https://support.mozilla.org/hu/kb/weboldalak-altal-elhelyezett-sutik-torlese-szamito
Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=en_US
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647


Az oldalon történt regisztrációval történő adatkezelés
Jogszabályi háttere és jogalapja:
Jogalapja az adatkezelés során az Infotv. 5 § (1) bekezdés a) pontjával összhangba, az Ön  hozzájárulásával.


Adatkezelés célja:
Az oldalon történt regisztrációval, a felhasználó kényelmesebb vásárlását segíti elő, így újabb vásárlás során, nem kell ismételten megadni, személyes adatai (név, cím, telefonszám stb.)


Adatkezelés során kezelt adatok:
vásárló neve
vásárló e-mail címe
vásárló telefonszáma
vásárló címe (körzetszám, város neve, utca neve, házszám)
vásárló adószáma (opcionális)
vásárló által használ eszköz IP címe
vásárló érkezésének helye (pl.: google)
megrendelés véletlenszerű azonosító száma
megvásárolt termék jellemzői
vásárlás időpontja


Adatkezelés időtartama:
Felhasználó, míg nem kéri, visszavonásig


Az oldalon történő megrendeléssel és annak számlázása során alkalmazott adatkezelés
Jogszabályi háttere és jogalapja:
Törvényi alapja az Infotv. 2011. évi CXII. törvény, mely az adatkezelés hátterét, azaz az információs önrendelkezési jog valamint az infószabadságról szól. Számviteli alapja a 2000. évi C. törvény (Sztv). Jogalapja az adatkezelés során az Infotv. 5 § (1) bekezdés a) pontjával összhangba, az Ön hozzájárulásával. Az Infotv. 6 § (5) bekezdése a) pontja szerinti az adatkezelőt terhelő, a Számviteli
törvény által megfogalmazott jogi kötelezettség teljesítése, hozzájárulás visszavonása esetén.


Adatkezelés célja:
A jogszabály által előírt bizonylat adási kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatok rögzítéséhez, és a vállalkozást jogi kötelezett számviteli bizonylat megőrzésére.


Adatkezelés során kezelt adatok:
vásárló neve
vásárló címe
vásárló telefonszáma
vásárló e-mail címe
vásárló adószáma (opcionális)


Adatkezelés időtartama:
Kialított számla esetén a törvényi rendelkezés alapján 8 évig köteles az adatkezelő megőrizni. A kialított számla esetén a hozzájárulást visszavonja, úgy az adatkezelő, az Infotv. 6 § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult, a számla kiállításakor megismert adatokat 8 évig megőrizni.


Az oldalon történő megrendeléssel és annak szállítással kapcsolatos
adatkezelés
Jogszabályi háttere és jogalapja:
Jogalapja az adatkezelés során az Infotv. 5 § (1) bekezdés a) pontjával összhangba, az Ön hozzájárulásával.


Adatkezelés célja:
Rendelés során a kiszállított csomagokat szerződött partnerünk végzi (MPL Magyar Posta)
Adatkezelés során kezelt adatok:
vásárló neve

vásárló e-mail címe
vásárló telefonszáma
vásárló címe
vásárló adószáma (opcionális)


Adatkezelés időtartama:
A kiszállítás időtartamáig kerül kezelésre.

 


Egyéb adatkezelés
Az adatkezelő amennyiben további adatkezelést kíván végezni, akkor előzetesen tájékoztatja a felhasználó az adatkezelés jogszabályi hátterére, jogalapjára, és, hogy milyen céllal történik az adatkezelés, és annak várható időtartamáról. Fontos tájékoztatás, hogy amennyiben a hatóságok kérnek hivatalos írásbeli adatkérelmet az adatkezelő felé, úgy azt az adatkezelőnek teljesítenie kell. Az Infotv. 15 § (2)-(3) törvény bekezdése alapján nyilvántartást vezet az adatkezelő, hogy milyen jogkörrel, milyen hatóságtól érkezett megkeresés. A megkeresésében kért felhasználó milyen személyes adatai, pontos jogalapja, és ezen adatokat idő szerint, mikor került továbbításra a hatóság felé. Ezen információról az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad, amennyiben ezt a törvény nem zárja ki.


Az adatkezeléshez kapcsolódó tevékenységi körök
Adatfeldolgozás a személyes adatok tárolása:
Adatfeldolgozó megnevezése: Webrakéta Kft.
Adatfeldolgozó székhelye: 2651 Rétság, Kossuth utca 3.
Adatfeldolgozó elérhetősége: mobil: 30/37-38-706
Adatfeldolgozó elérhetősége: e-mail cím: info@webraketa.hu
Az adatkezelő írásbeli szerződést kötött az adatfeldolgozóval, mely szerint személyes adatok tárolását végzi. Ezen személyes adatok megismerésére nem jogosult.


Adatfeldolgozás a szállítással kapcsolatos adatok tárolása:
Adatfeldolgozó megnevezése: Magyar Posta Zrt.
Adatfeldolgozó székhelye: 1138 Budapest, Dunavirág u 2-6.
Adatfeldolgozó elérhetősége: mobil: +36-1/767-8282
Adatfeldolgozó elérhetősége: e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu
Az adatkezelő írásbeli szerződést kötött az adatfeldolgozóval, mely szerint a személyes adatokat: Név, lakcím, telefonszám csomag súlya, csomag értéke, a megrendelt áru kiszállításáig végzi, ez után az adatokat törli.


Adatfeldolgozás a könyveléssel kapcsolatos adatok tárolása:
Adatfeldolgozó megnevezése: CENUS-FAMA KFT
Adatfeldolgozó székhelye: 5600 Békéscsaba, Lázár u. 3.


Az adatkezelő írásbeli szerződést kötött az adatfeldolgozóval, mely szerint a szükséges számviteli bizonylatok könyvelését végzi el. Ezek alapján az adatfeldolgozó az adott nevet, címet és a számviteli nyilvántartáshoz szükséges mértékig, a számvitel törvényben előírt 8 évig megőrzi.


Statisztikai jellegű oldal látogatottsági adatok kezelése
A felhasználó IP címe alapján az oldal statisztikai összegzéseket készít (termék látogatottság, kosár mozgás, stb.). Ezen adatokat az oldal naplózza, és a megadott IP cím alapján bizonyos esetekben személyes adatoknak minősülnek (ha előzőleg a vásárló regisztrált az oldalra). Ezen adatokat az adatrögzítő semmilyen másik félnek nem továbbítja, nem adja át.


Adatbiztonsági védelem
Az adatkezelő fenntartja annak jogát, hogy a fentebb található adatkezelési tájékoztatóban leírtakat módosítsa. A módosított adatkezelési tájékoztatót a hatálybalépését követően, elfogadja a honlap.


Adatkezelés során a felhasználót megillető jogok
megadott adatok töröléséhez való jog
megadott adatok zárolásához való jog
megadott adatok módosításához való jog
megadott adatok tájékoztatásához való jog
tiltakozási jog


Lehetőség van az adatkezelés időtartama alatt tájékoztatást kérni az adatkezelőtől, a személyes adatok kezeléséről. Az adatkezelő a benyújtás napjától a lehető legrövidebb időn belül, de maximum 25 napon belül, írásos formában, egyértelműen ad tájékoztatást a felhasználó adatairól, az adatkezelés időtartamáról, jogalapjáról, valamint, ha az adatok továbbítva lettek, akkor ki és milyen céllal kapta meg.
Személyes adatok törlésére kérelmezhető az adatkezelő, írásos formában, melyet az adatkezelő lehető leghamarabb, de legkésőbb 7 naptári napon belül el is végez. Az adatok törlése nem terjed ki az Infotv. 6. § (5) bekezdésével összhangba lévő személyes adatok további kezelése (számlázás). Személyes adatok zárolása is kérhető az adatkezelőtől, így a zárolt adatok csak is addig kezelhetőek, míg fennáll az az ok, amely a személyes adat törlését kizárta. Személyes adatok helyesbítése kérhető az adatkezelő által, melyet az adatkezelő a lehető leghamarabb, de legkésőbb 7 naptári napon belül elvégez.
Tiltakozás személyes adat kezelése ellen
Amennyiben a személyes adat kezelése a kötelező adatkezelés esetén és az Infotv 6. § (5) bekezdésében foglalt esetben, ha a személyes adat felhasználása vagy annak továbbítása, a felhasználó beleegyezése nélkül történik, közvetlen közvélemény kutatás, üzletszerzés célból történik. A benyújtott írásos tiltakozási kérelem megérkezésétől számított, a lehető leghamarabb, de maximum 14 napon belül az adatkezelő megvizsgálja, elbírálja annak okát, és dönt a benyújtott kérelemről, melyről a felhasználót írásban tájékoztatja. A kérelem kézhezvételétől számítva, legkésőbb 25 naptári napon belül az adatkezelő, írásban, elektronikus úton tájékoztatja a kérelmezőt, hogy a benyújtott helyesbítés, törlés vagy zárolás elutasításának jogi indokait.


Adatkezelés során felmerült jogorvoslati lehetőségek:
Amennyiben úgy érzi, hogy az Adatkezelő megsértette az adatkezesére vonatkozó törvényi szabályozást, vagy a benyújtott kérelmek teljesítése során merült fel jogellenes adatkezelés, úgy ezek megszüntetésére eljárást kezdeményezhet.:


Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1530 Budapest Pf.: 5
ugyfelszolgalat@naih.hu


Adatkezelési tájékoztató módosítása
Az adatkezelő fenntartja annak jogát, hogy a fentebb található adatkezelési tájékoztatóban leírtakat módosítsa. A módosított adatkezelési tájékoztatót elérhető lesz az oldalon.



Jótállási jegy (minta)

Vágy-Ágy Ágyneműszaküzlet


Termék megnevezése: ………………………………………………………………
Termék típusa: ……………………………………………………………………….
Termék gyártási száma (amennyiben van): …………………………………………
Gyártó neve és címe (amennyiben nem azonos a vállalkozással): ……………………………………………………………..
Vásárlás időpontja: …………………………………….
A termék fogyasztó részére való átadásának (amennyiben azt a vállalkozás, illetve annak megbízottja végzi) időpontja: ………………………………………

 


KIJAVÍTÁS ESETÉN TÖLTENDŐ KI!
A jótállási igény bejelentésének időpontja: …………………………………………..
Kijavításra átvétel időpontja: ………………………………………………………..
Hiba oka: ……………………………………………………………………………
Kijavítás módja: …………………………………………………………………….
A termék fogyasztó részére való visszaadásának időpontja: …………………………
 



KICSERÉLÉS ESETÉN TÖLTENDŐ KI!
Kicserélés történt, amelynek időpontja: …………………………………………..